Ta strona korzysta z plików cookies aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Kontynuując korzystanie z witryny, wyrażasz zgodę na ich użycie i akceptujesz politykę prywatności
733 800 555
Regulamin usług prania tapicerki meblowej i wykładziny.
1. Firma Fenix Clean sp. z o.o. przyjmuje zamówienia telefonicznie pod nr 733 800 555 lub przez formularz internetowy.
2. Ceny usług prania są umieszczone w cenniku. Ceny są cenami brutto. Spółka Fenix Clean nie jest płatnikiem podatku VAT.
3. Usługi są świadczone u klienta (w mieszkaniu klienta, lokalu użytkowym lub biurze).
4. Pracownik firmy Fenix Clean informuje klienta o koszcie usługi przed rozpoczęciem pracy.
5. Klient powinien zapełnić dostęp do prądu i bieżącej wody.
6. W przypadkach, w których zabrudzeń nie można usunąć, pracownik firmy powinien uprzedzić o tym klienta, oraz poinformować klienta o przewidywanym rezultacie prania. Nie gwarantujemy, że usuniemy każdą plamę lub nieprzyjemny zapach.
7. W przypadku, jeśli pracownik firmy stwierdzi, że zlecenia nie można skutecznie wykonać
lub przedmiot usługi może uleć zniszczeniu, pracownik może odmówić wykonania usługi.
8. Jeśli klient nie jest zadowolony z rezultatu usługi prania, to klient ma prawo do złożenia reklamacji. Reklamację przyjmujemy do 7 dni kalendarzowych od odbioru prac przez klienta. Reklamację można zgłosić telefonicznie pod nr 733800555 lub na adres e-mail krakow.fenixclean@gmail.com. W najbliższym możliwym terminie po zgłoszeniu reklamacji przyjeżdżamy do poprawki. Jeśli rezultat prania poprawkowego nie będzie zadowalający dla klienta, to nadamy rabat na pranie lub zwrócimy opłatę.
9. Złożenie zamówienia oznacza akceptację regulaminu.
733 800 555